Vrienden van Toon stellen zich voor: A.S Creation

Wij spreken met Vester Kok van bedrijf A.S Creation BV:

Wat voor een soort bedrijf is A.S Creation?
Het creatieve bedrijf met de haan
Wij bedenken, ontwerpen en realiseren onderscheidende en toonaangevende communicatieboodschappen. Effectieve reclame-uitingen, voor binnen én buiten. Ons werk is zorgen dat u gezien wordt. Dat er iets overspringt: het juiste contact met de gevraagde doelgroepen.

De middelen daarvoor variëren van promotie artikelen tot bewegwijzering, reclameborden, autobelettering, gevel- en lichtreclame tot vlaggen en (mobiele) presentatiesystemen.

Door onze kennis van mogelijkheden en materialen én onze persoonlijke betrokkenheid bij de projecten, kunnen wij gericht adviseren, meedenken en ontwerpen.

Niet onbelangrijk is onze dienst ware-housing. Wij beschikken over voldoende opslagruimte, waar wij de klantgoederen opslaan en op wens verdelen en monteren in heel Nederland.

Wij verzorgen het aanbrengen van uw reclamemiddelen vakkundig en vertrouwd. Onze VCA / TÜV-gecertificeerde montagedienst is dagelijks werkzaam in geheel Nederland; van Maastricht tot Groningen en van Nijmegen tot Amsterdam.

Ons beeldmerk is een Haan.Ongetwijfeld zult u zich afvragen: waarom een Haan?
Het antwoord is net zo eenvoudig als de Haan zelf:

De Haan heeft zelfvertrouwen
De Haan staat er elke dag opnieuw op zijn mooist bij
De Haan is bekend
De Haan is er elke dag vroeg bij, weer of geen weer
De Haan is geliefd in zijn omgeving
De Haan laat elke dag opnieuw luid en duidelijk van zich horen
De Haan straalt kracht uit
Enz.

Kortom onze Haan heeft alles wat elk bedrijf zou moeten hebben: zelfvertrouwen, kracht, schoonheid, bekendheid en geliefd zijn bij haar klanten.
A.S creation heeft de kennis, ervaring en vooral de ideeën om samen met u de eerder benoemde elementen tot een mooi eindresultaat te combineren.

De Coronacrisis heeft ook voor jullie vast veel impact. Hoe zijn jullie daarmee om gegaan?
Het coronavirus houdt Nederland in zijn greep sinds de eerst bevestigde Covid-19 besmetting in februari 2020. Er werden door de overheid diverse maatregelen opgelegd zoals de 1,5 meter norm, veelvuldig handen wassen, zoveel mogelijk thuiswerken, drukke plekken vermijden, bij klachten thuisblijven en laten testen. Daarna werden er nog verdere maatregelen afgevaardigd. De rest is geschiedenis.

Wij, de reclamemakers van A.S Creation BV, stelden ons de vraag: “Hoe kunnen ook wij Nederland helpen om mensen tegen het virus te beschermen bij het nemen van preventieve maatregelen?”

Toen een klant ( ook een vriend van Toon ) ons verzocht een oplossing te bedenken om zijn medewerkers op een lokaal tankstation te kunnen beschermen zijn we voor hen aan de slag gegaan. Het resultaat: begin maart heeft AS Creation een staand plexiglas kuchscherm ontwikkelt, het scherm zoals iedereen dit nu kent. Inmiddels is dit staande scherm het meest gekopieerde kuchscherm van Nederland.
Vanaf dat moment ging het snel met de aanvragen. We hebben direct doorgepakt en een nieuwe lijn preventiematerialen ontwikkelt, genaamd Safety First. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan plexi/polycarbonaat kuchschermen, routing stickers, rol-up banners, mondkapjes of desinfectiezuilen. We bedachten in de goede flow gemiddeld 2 nieuwe producten per week, een ongekend aantal. Onze producten uit onze Safety First lijn zien we inmiddels ook veelvuldig landelijk voorbij komen bij grote winkelketens en tv-programma’s.

Tegenwoordig leveren wij onze producten niet alleen binnen Nederland, maar ook naar andere landen binnen Europa en zelfs daarbuiten. Om het voor iedereen gemakkelijk te maken hebben wij de website www.safety-first.nl gelanceerd. Een website met bijbehorende webshop die overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is. Waar men producten aantreft die bijzonder geschikt zijn om elke locatie van uw bedrijf vanuit gezondheidsperspectief voor uw medewerkers zo aangenaam en veilig mogelijk in te richten.

Omdat er nu in maart de verkiezingen voor de deur staan en om die ook coronaproof te laten doorgaan hebben we voor de stemlokalen ook verschillende producten ontwikkeld. Wij hebben een coronaproof stemlokaal ingericht waar iedereen virtueel door kan lopen ( www.stemveilig.nl ) . Dit nu virtueel stemlokaal wordt veelvuldig bezocht door verantwoordelijke gemeente medewerkers om materiaal te kunnen bestellen. Door de strenge richtlijnen van het RIVM kregen we reeds in september afgelopen jaar het idee om stempotloden te laten maken. Intussen staat de teller op ongeveer 2 miljoen potloden. Dus waarschijnlijk gaan jullie stemmen met een potlood van A.S creation oet Sjwame.

Afgelopen jaar heb ik geleerd, om nog meer dan eerder, veel ideeën bedenken en uitvoeren. In het ergste geval wordt het een flop.

Waarom ondersteunen jullie, zelfs tijdens de Coronacrisis, het Toon Hermans Huis Roermond?
Ik ben ooit begonnen het Toon Hermans Huis te steunen omdat ik 100 % achter dit mooie initiatief stond en nog steeds sta. Ook ik heb naasten verloren aan kanker. Heb afgelopen jaar geen moment gedacht hiermee te stoppen. Wat betekend een wereld crisis immers t.o.v. kanker hebben en je dagen te moeten aftellen?

Welke woorden zou jij gebruiken om het Toon Hermans Huis Roermond te benoemen?
Mooi, warm, huiselijk, steun en welkom.

Waarom zouden andere ondernemingen er goed aan doen jullie voorbeeld te volgen en deel te nemen aan de Vrienden van Toon 
Ik denk dat alle  vrienden van Toon een mooi clubje van onbaatzuchtige mensen zijn die wat zinnigs willen doen voor mensen met kanker. Alleen dat laatste is een mooie gedachte.